Ik ben Carla Pieters en ik ben de drijvende kracht achter CYVA.
Ik krijg er enorm veel energie van als ik jou kan ontzorgen op administratief gebied.
Wil jij meer structuur in jouw mailbox of agenda?
Of kost de personeelsadministratie jou te veel tijd?
Ik help je graag!
Na ruim 15 jaar binnen verschillende branches én in diverse ondersteunende (HR) functies gewerkt te hebben, is bijna geen klus mij te gek.
Met mijn betrokken en gestructureerde werkwijze help ik je graag om meer agenda ruimte en/of vrije tijd te krijgen.
Mijn hele leven is reizen al één van mijn grote passies en ik had al op jonge leeftijd de drang naar avontuur en vrijheid.
Vanuit deze drijfveer is in 2022 het idee ontstaan om mijn werkzaamheden als Virtual Assistant te combineren met reizen.
Ik liet de vastigheid in Nederland achter mij en stapte met mijn laptop onder de arm het vliegtuig in.
Op weg naar avontuur en de wereld ontdekken!
Een bestaan als reizende VA en Digital Nomad werd een feit!
Inmiddels heb ik vanuit 9 verschillende landen gewerkt, waaronder Mexico, USA, Portugal, Vietnam, Maleisië en Australië.
Merk jij daar iets van in onze samenwerking?
Nee, eigenlijk niet.
Ik stuur je misschien wel af en toe een extreem zonnige foto van mijn werkplek toe ;-)