Wie ben ik?

 

Ik ben Carla Pieters (39 jaar oud) en ik ben de drijvende kracht achter CYVA.

Ik krijg enorm veel energie van het ontzorgen op administratief gebied en ik ben dan ook op mijn best als ik werkzaamheden uit handen kan nemen.

 

Ik heb ruim 15 jaar ervaring binnen verschillende branches én in diverse ondersteunende functies.

Met mijn betrokken en gestructureerde werkwijze help ik je graag op weg om meer ruimte en tijd te ervaren.

 

Sinds 2022 combineer ik mijn werkzaamheden als Virtual Assistant met reizen. Ik heb o.a. vanuit Mexico, USA, Portugal en de Azoren gewerkt.

 

 

 

 

 

Mijn verhaal

Van jongs af aan ben ik al gek op paarden, dus na de middelbare school was het voor mij dan ook een hele logische stap om een Paardensport opleiding te gaan doen. Ik heb naast deze opleiding ook meerdere jaren in de paardensport gewerkt. 

 

Uiteindelijk koos ik er voor om de paarden voornamelijk als hobby te houden en ben ik aan de slag gegaan als receptioniste bij een vrachtwagengarage. 

Bij dit bedrijf groeide mijn interesse voor het HR vak en ben ik op zoek gegaan naar een baan als HR medewerker. In de jaren die volgde heb ik bij verschillende bedrijven gewerkt als o.a. HR medewerker en HR assistent en heb ik meerdere opleidingen en trainingen gevolgd.

Sinds 2019 ben ik ook opgeleid tot loopbaancoach.

 

Eind 2021 besloot ik om voor mijzelf te starten als Virtual Assistant en CYVA werd een feit!

 

 

Beter kennismaken? Ik nodig je graag uit voor een virtuele kop thee (of koffie). 

Klik hier voor het contactformulier.

Ik ben op mijn best;

- als ik open en eerlijk kan zeggen wat ik denk;

- als ik ondersteuning kan bieden en zaken uit handen kan nemen;

- als ik een bijdrage kan leveren aan het grotere geheel;

- als ik mee mag denken in oplossingen;

- als ik orde kan brengen in de chaos.